کافه بازار
شب امتحان چي بخوريم  لاغري و كاهش وزن لاغري و كاهش وزن .

لاغري و كاهش وزن

شب امتحان چي بخوريم

در ادامه نكاتي را جهت موفقيت بيشتر درامتحانات با شما عزيزان در ميان ميگذاريم: 

آب

• آب مهمترين عنصر تشكيل دهنده بدن مي باشد.در يك تحقيقي در دانشگاه هاي آمريكا، هر بيست دقيقه يك بار از دانشجويان خواستند كه آب بنوشند. با كمال تعجب مشاهده شد كه بازدهي دانشجويان 2 برابر افزايش يافت. البته اين مسئله زياد شگفت برانگيز نيست، چون بيش از 70% حجم مغز را آب تشكيل مي دهد. پس تلاش كنيد هر نيم ساعت با خوردن يك استكان آب، مغزتان را آبياري كنيد. اين مسئله در در حفظ و به يادآوري مطالب درسي كمك زيادي مي كند. 

ميوه جات


• نكته ايي كه اينجا قابل توجه هست اينكه الزاما نوشيدن آب، بدن را سيراب نمي كند. شما با خوردن ميوه هاي و سبزيجات آبدار، مخصوصا صيفي جات، مي توانيد علاوه بر تامين آب بدن، سوخت لازم براي سلول هاي مغزي را هم دريافت كنيد. همانطور كه مي دانيد، ميوه ها با داشتن بيش از 90% گلوكز، بهترين تامين كننده غذاي سلول هاي مغزي و عصبي هستند. كه اين مقدار فراوان گلوكز در تقويت حافظه و يادگيري مطالب، بسيار عالي مي باشد. مثلا خوردن هندوانه، طالبي و خربزه و انگور سياه اين امكان را براي شما فراهم مي كند. در صورت دسترسي نداشتن به انگور مي توانيد از مويز كه همان انگور خشك شده است، بهره ببريد. ادامه مطلب را در سايت منبع ملاحظه بفرماييد...

منبع مديريت استراتژيك بدن

برگرفته شده از نوشته شب امتحان چي بخوريم 


برچسب: امتحان، شب امتحان، شب امتحان چي بخوريم،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۷:۳۴ توسط:andamelaaghar موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :